Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Thursday 19 June 2014

#3

Assalamualaikum.

Alhamdulillah dah 19 hari aku belajar kat UiTM Puncak Perdana.  Makin lama makin busy dengan assignment dan program yang ada. Tapi takat ni baru ada dua assigment lah! Ahaha ayat macam banyak je kan? Dulu aku macam emmmmm tak yakin dengan fakulti ni. Tapi sekarang? I'm totally sure! Yakin dengan fakulti ni. Lagi-2, bila dekan kata Fakulti Filem Teater dan Animasi ni tempat yang teratas antara fakulti-2 di UiTM!

Masa memula masuk, terus ada MDS. MDS ni macam kiranya orientasi lahh kan. Then terus ada Minggu Karyaone. Which is kitaorang semua budak part 1 diploma wajib join. Lima hari gak ah untuk minggu karyaone tu. And now? Minggu MIDAS dimana kita akan berkenalan dengan rapat senior-2. Alhamdulillah takat ni akak senior wokeyyyyy heehhehheeh. Dan sekarang tengah buat persediaan persembahan untuk malam gala next week!

Class pun macam nak tanak je ada sebab asyik class dibatalkan. Tapi this week, alhamdulilah kelas dah ada dan assignment pun bermula......  Hari demi hari berlalu, alhamdulillah makin banyak kawan. Aku jugak dah mula biasakan diri buat semua benda sendiri. Tak  mengharapkan orang lain.
Rindu mama abah. Rindu Dinie. Rindu Nabil dan adik. Dah seminggu lebih tak balik hm. Rindu masakan mama. Terima kasih abah dan mama sebab hantar makanan kat along dan housemates along haritu sebab along tak dapat balik. Masehhhhhhh hehe. This week nak balik sangat. Rindu sangat dah ni hm. Hari-2 whatsapp mama pun still rindu lagi emmmmmm. Tapi entah dapat balik ke tak minggu ni....


Assalamualaikum.

Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment