Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Thursday 12 June 2014

#2





Assalamualaikum w.b.t

Okay sebenarnya kan kan kan harini kan kan kan birthday saya! Wokeyyyy, sebenarnya rasa cam pelik sikit bila takde kat rumah masa hari lahir aku :( Eh pelik banyak, pelik banyak! Paling tak best bila masa birthday aku, pepagi lagi aku dah kena gerak UiTM Shah Alam. Dahhh ah tak cukup tidur tahu tak ! Dahlah rindu mama dengan abah hmmmm. Mama! Abah! :(

Bila kat sana, haaaaaa cerita dia memang aku rasa macam asdfghjkl sikit sebab majlis lambat start. Rasa cam nak makan orang je tau. Dah lah lapar tau sebenarnyaaa masatu. Kalau boleh dah makan orang, dah lama aku makan sorang sorang haaaaa. Then, yang duduk kat seat sebelah aku cuma housemates aku jee. Dorang pulak acah2 nak pi cafe, sekali ........... tinggal daku sendirian. Meratapi pemergian mereka hahahah.

Pastu yeayyyyy ada orang tu nak datang amek kat UiTM Shah Alam lepas habis majlis tu heheh. Terima kasih! Punyalah tunggu punya tunggu, rupanya orang tu sesat dalam UiTM Shah Alam hahahaha. Almaklumlah, UiTM parking takyah bayar. MSU je kena bayar. Eh eh ? Tengah sedap-2 makan, tetiba teringat kat housemates aku semua tu dah sampai U ke belum. Bila call Alya, Alya kata dorang sesat. Memang masatu dah start cam gelabah ah call dorang pastu call Nabila lagi pastu nak whatsapp wechat semua. Sampaikan aku sendiri tatau apa aku merepek cakap masa call dorang. Aku rasa, ayat aku serupa cam ane masatu hahahah.


Nak makan pun sampai tak habis! Hhahaah sampai orang tu kata tak habis makan takleh balik. Waduhhhhhhh, tapi tetap tak habis hahaaha! Serabut gak ah aku masatu walaupun orang tu cool jeeeee hahaha. Terus angkut makanan tu bawa balik. Bila nak keluar tu, nak otw amek housemates yang 'sesat'. Memang aku rasa cam suka hati mak bapak gila ahhhh selfiee dalam kereta hahah. Pastu takleh blahhh cepat-2 amek perfume sebab zakwan suruh spray kat dalam kereta hahhaha. Dah amek Faz, Sha  dengan Alya terus dia hantar pi Seksyen 2 sebab dia dah nak balik MSU balik, ada class gitu haaa. 

Terima kasih Zakwan sebab jadi driver tak berbayar kami hahahaha.






Rasanya macam ni je kot nak cerita hahahaahah.
Kbyeee, assalamualaikum!



Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment