Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Thursday 1 May 2014

Unplanned.

Assalamualaikum

Okay hello everyone!
Btw, selamat hari pekerja! Hahahah for the first time, aku dapat feel public holiday tu hahaha okay.
Ye lah, aku kan dah kerja haha.
Last night, aku dengan dyana plan nak One City Sky Park. Tapi, memandangkan hujan dan tempat tu open so yeahhh kami cancel. Then, kami pun ke SCM dan aku ajak Leyka.
Hajat dihati, nak tengok wayang. Tapi tapi, full dooooo! Bapak ah ramai orang. Then bowling? Pun ramai.
Jadi, kami pun jalan tanpa hala tuju. Pi kedai sana sini lah.
Pastu tetiba depa dok ajak beli McFlurry. Waduh waduh!
Gila ngkooo, sape tanak! Hahaha. Masatu ada ah gak bagitahu Isyraf yang aku nak ke SCM.
Aku ada ah gak suruh dia datang. Then, dia tanya aku kat mana. Dia kata dia pakai kain pelikat je niii.
Aku kesah apa ahhhh kan. Lantak ko lah nak pakai apa pun. Pastu masa beratur beli mcflurry tu en.
Tertoleh belakang then nampak ada orang ni cam pakai kain pelikat. Tapi jenis yang seluar.
Sekali tengok, eh isyraf lah! Terkejut akuuuu. Hahah pastu borak jap dgn dia sebab dia datang sekejap je.
Pastu Muaz suruh pi kedai dia jap. So, kami pun pi lah dan Muaz dengan boy memang tak habis suruh kitaorang beli baju kat kedai dorang hahaha.









Kemudian tetiba dyana ajak pi I-City.
Call mama, mama okay. Mak Leyka pun okay. Sooooo here we go!













Ternampak buaian yang kat Icity yang besar gajah tu. Pastu yeeee aku tahu aku penakut.
Tapi aku sendiri tak tahu kenapa aku ajak dorang naik benda alah tu!!
Apa masalah aku sekarang ni? Memang aku cari nahassssss ah.
Dah beratur tu macam emmmm weh betul ke aku nak buat ni. Nak patah balik macam rugi sebab dah bayar.
Disebabkan kami bertiga, pekerja kat sana sengal kata kena berempat pastu sorang nak naik sekali hahha lulzssss.
Dah naik tu memang aku TAK BUKA MATA DOOOOO.
Buka mata aku nampak aku dah ada kat atas aku dah macam what theeeeeee nak balik!
Tapi macam mana nak turun? So, takpe zaty kau kena terima hakikat. Dyana dengan Leyka pi takutkan aku. Dorang snap gambar pun aku dah tak kesah muka aku hodoh ke apa sebab tulah kenyataannya.
Masa dah kat atas dorang sempat jerit nama lelaki yang dorang sayang. Aku? Krik krik krik.
Bila dah turun tu memang aku cepat-2 turun dan laju je jalan hahaha takut dohhhh.




 Masa memula naik, photographer kat sana snap gambaq.


Pukul 12.30 malam baru aku balik hahahaha very the anak dara uollsssss. First time haha.
Kaylah, byeee. Assalamualaikum.

Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment