Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Monday 2 December 2013

End.

Assalamualaikum.

Yeayyyyy finally aku dah habis sekolah katakauuu.
Dari 6 tahun aku sekolah sampai lah harini. Dan akhirnya 2 Dec 2013 aku dah habis sekolah.
Dalam erti kata lain, tamat zaman persekolahan.
SPM pun dah habis. 10 hari aku SPM.
Tapi, aku tak puas ah jawab paper sebab aku rasa macam emmmm ada yang tak cukup masa!
Eeee.




Kaylah, aku masih ada banyak lagi hari untuk update entry pasal sekolah sekolah ni haa.
Well, dah tamat sekolah kan. Freedom ah jap.

Assalamualaikum, bye :)

Macam tak percaya je aku dah habis sekolah. Dah besar dah aku. Ahahah


Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment