Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Friday 20 September 2013

Uniform

Assalamualaikum w.b.t

Harini malas nak cerita pepanjang macam karangan yang selalu aku buat tu.
Harini nak post gambar sahaja!
Rasanya gambar pun dah cukup menerangkan apa yang terjadi hahahaahah
Okay, masa 18 Sept haritu ada Hari Sukan sekolah. Yeeeee aku tahu sekolah aku lambat buat hari sukan. Aku tahuuuuu! Sebenarnya sebelum bulan puasa haritu lagi nak buat tapi masatu jerebu. So, kena tunda weyhhhhhhh kena tunda!
Kali ni, aku cuma nak post gambar perbarisan yang ada kena mengena dengan aku je. Yang lain malas nak upload! Hahahahahaha sorry nyah!


























Gempak en! Tahu dahhhhh hahahahaha
Siap menari lagi tu! Kau hado?
So, itulah dia rumah sukan aku!

K to the I to the N A B to the A to the L and U.
Goooooo Kinabalu!!!

Alhamdulillah tahun ni rumah Kinabalu juara kesuluruhan! Yeayyyyyyyyy :D











Kadet Kor Polis.
Aku post gambar ni pula sebab Elah dan Ria ada dalam ni man!
Try ah cari! Hahahahahaha.








If you can see, kat sini pulak ada Jieha!
Kadet Remaja Sekolah.
Jieha Pengerusi KRS. Kesian Jieha selalu stress-2 hahahaha xD











Kadet Bomba.
Kali ni, jangan cari aku dalam gambar ni weyh, ahhh malu ah woi sebab muka wa umpama orang macam tahan kentut lol lol lol.
Act, masa ni aku tak sihat sebab sakit kepala, tekak pula macam kering pastu sakit belakang. Menahan sakit je ahh aku.




Antara cikgu yang sporting to the max!
 Nampak tuuu ada Pn Parimala, guru kelas kesayangan aku!
Hikhik





Motif gambar ni bukan apa ah kan, cuma cuma cuma kalau anda perhatikan ah kan aku sebenarnya ada kat situ!
Ada aku, Elah, Jieha dan Ria! Alaaa orang yang tengah berdiri tu hahahah


Okay now!
Nak tunjuk gambar masa hari persaraan pengetua pulak.














Okay done!
Btw, thank you to Zaileen sebab mengambil gambar ni semua hehehe.

Btw, esok graduasi man!!!!
Hahahaha, kbyeee :)

Assalamualaikum


Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment