Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Thursday 20 June 2013

SJ Wardrobe Collection

Assalamualaikum w.b.t

Baiklah, kali ni entry kalini aku nak promote satu page ni yang menjual shawl, gelang dan baju kanak-2.
Baiklah, ni dia pagenya.

https://www.facebook.com/pages/SJ-wardrobe-collection/

So, bolehlah korang usha-2 page tersebut.
Harga yang dijual pun berpatutan dengan kualiti kain yang digunakan.
Yeah, aku tahulah sebab aku kena jadi model a few shawl yang dijual.
Ada jugak shawl yang lain yang lagi lawa! Serius talk doh.
Cara nak pakai pun senang dan selesa.


Kalau ada yang berminat boleh lah ke page tu untuk maklumat lanjut.
Harga setiap shawl RM 62.00. Free postage.










Simple shawl ending three layer.
Only RM62.00(free postage)
Cream/soft pink colour.





Shawl Chocolate cream Bold Leopard with velvet lining. 
Only RM62.00 (free postage)

This design there are three colors: purple, gray and chocolate cream.






Shawl Purple Bold Leopard with velvet lining. 
Only RM62.00 (free postage)

This design there are three colors: purple, gray and chocolate cream.





Shawl Gray Bold Leopard with velvet lining. 
Only RM62.00 (free postage)

This design there are three colors: purple, gray and chocolate cream.





Shawl with two side colour. 
Only RM62.00 (free postage)
norwegian orange colour/Taupe colour.





Shawl with two side colour. 
Only RM62.00 (free postage)
Blue/Taupe colour.

Haa, jangan nak gelakkan aku jadi modelnya.
Aku sendiri rasa nak tergelak tengok gambar aku.
Ahahaha.
Nak amek gambar pun banyak kali tau.
Nak lilit-2 lagi haa kemain lagi. Lama bebenoo.
Btw, thanks Kak Jihan :D

K, lah. Byee, assalamualaikum :D




Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment