Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Wednesday 19 June 2013

Masuk Yezz Masuk Yezz


Assalamualaikum w.b.t
Hello people xx
Harini nak cerita satu cerita yang sudah lama lama sudah berlalu.
Kalau korang perasan tak perasan ah kan, masa bulan Dec haritu aku ada update entry yang bertajuk
'SEND'
 Dalam entry tuh, aku ada cakap yang aku send cerpen kat Yezz dengan cerpen2u.
Sebab aku bosan kan.
Tuptup masa bulan April baru-2 ni. Masa first April, Aqil tanya pasal cerpen aku kat whatsapp.
So, aku macam pelik tahap kuda ah kan. Hm hm. Ingatkan April Fool.
Aqil kata Huda*kawan Aqil* nampak.
Aku percaya lah sebab aku pun kenal Huda tu. Tapi still dupdapdupdap ahh. Hahah
Then, aku bagi pisang duit suruh belikan majalah tu.
Bila pisang hantar kat rumah, pisang kata memang ada.
And I was like ahhh ahhhh ahhhhhh!
Terus tunjuk kat mama dengan abah !



Bulan April punya.






Ruangan ceritera.
Macam semacam tak percaya weyh!
Cerpen yang aku buat sendiri masuk majalah sekolah dan Yezz!
Alhamdulillah :')
Inilah permulaan aku untuk menjadi seorang novelis, InsyaAllah :)
Pray for me!

Assalamualaikum w.b.t

p/s : Bukan nak riak, tapi nak kongsikan kegembiraan aku sahaja :)



Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment