Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Monday 13 May 2019

ZATY IS BACK!

Assalamualaikum, hi!
Rasa macam pelik pula tetiba buka blog sendiri. Rasa rindu nak update blog. Pastu macam ohhhh dah lama rupanya aku tak tulis pape dalam blog ni hmm.
Macam-macam benda jadi dalam life aku, sekeliling aku.. Ah, rasa macam nak citer semuanya kat blog ni. Ye leee, nanti bosan bosan ke rindu rindu ke boleh la baca balik en en en.

Citer dia camni, aku tengah dok hadap thesis pastu buat assignment. Pastu, cam bosan. Tu yang tetiba buka blog sendiri eheheh. Jadi, aku pun tengah menanti minggu-minggu yang akan mendatang untuk aku habiskan degree aku ni. Harap-harap, habis tepat pada masanya! Oleh sebab itu, mungkin mulai hari-hari ini aku akan cuba untuk update blog balik sikit-sikit? Haa, boleh le tuwww. Takpe, takde orang baca pun okay je. Cuma konon-konon nak catat moment2 indah dalam blog. Nanti bebila boleh tengok heheheh. Okay lah, bai. Ngantuk dah :D
Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment