Kalau nak cari yang sempurna, bukan disini. Pergilah cipta satu watak dan jadikan watak itu sesempurna yang kau inginkan. Aku, kau dan mereka tak sempurna di mata Tuhan. Ingat tu.

Wednesday 17 October 2012

A Friendship Never End



Assalamualaikum,
Hari ni aku nak cerita something tau tau. Act, dah lama nak cerita benda ni.
Tapi tapi, tuh lahh! Asyik ta sempat ajeee!

K, aku nak mulakan cerita dengan.. *bunyi drum*
My Friendship!
Hey, you know what? Me love them so much! :*
But, i'm so sorry because i didn't put their picture at here!
Tapi,sokay lah. Aku akan cerita dulu pasal dorang.

Noor Fazilah, Nor Najihah and Ria Lestari.
Muhammad Hamizan, Ahmad Syazwan, Muhammad Azrul and Muhammad Isyraf.


Well, if you guys perasan lah kan. Ada yang tade, ada yang baru dalam friendship aku ni.
Afif Zhafran? Dia dah pindah sch, so dah ta rapat sangat! *lap air mata*

Haaa! Ehem! Dalam friendship ni juga, ada yang dah in relationship tau!
Who who? Ahaha
First, Muhammad Hamizan with Noor Fazilah since June 2012.
Second, Ahmad Syazwan with Nor Najihah since September 2012.
Really hope that their relationship akan kekal sampai kahwin anak 12!
Me with Ria, Azrul and Isyraf still single! Ahaha.

Kami berlapan selalu whatsapp bersama! Dalam group whatsapp kitaorang lah.
Sumpah lawak! Tiap hari whatsapp dengan pelbagai topik dan pelbagai ragam. :D
K, sumpah ta bosan whatsapp dengan dorang sebab..
 AKU SAYANG DORANG! :*



Thanks sudi baca entry kali ni. Muahh sikit! Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment